Subject: FW: Küsimus võimaliku uue mahasõidu kohta
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Tue, 22 Apr 2025 15:26:03 +0300

From: Maa- ja planeeringunõunik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 22, 2025 10:56 AM
To: Marje-Ly Rebas <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus võimaliku uue mahasõidu kohta

Tere
Muhu Vallavalitsus on tegemas uut detailplaneeringut Soonda Lao
(47801:004:0524) ja Väetisekuuri (47801:004:0493) katastriüksuste kohta.
Alal kehtib hetkel detailplaneering, kus nähakse ette juurdepääs kogu
planeeringualale olemasoleva mahasõidu kaudu Väetisekuuri maaüksusel.
Juurdepääs teenindab nii tootmismaa sihtotstarbega Väetisekuuri kui Lao
kinnisasju, kui ka hetkel Lao kinnistule hoonestusõiguse alusel rajatud
tapamaja. Tapamaja juurdepääs toimub hetkel läbi tootmisterritooriumi.
Väetisekuuri omanik ei taha kuidagi lubada antud juurdepääsu kasutamist.
Kas oleks mõeldav uue mahasõidu rajamine Lao maaüksusele?

Lugupidamisega

Pille Tamm

maa- ja planeeringuspetsialist

Muhu vald | Keskuse, Liiva küla 94701

Tel: +372 453 0680

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] |  <http://www.muhu.ee/> www.muhu.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.